Thursday, June 7, 2007

Siegon


Man kunne koebe sukkerroer og give dem til elefanterne, men de skulle passe paa ik at faa stoed...

Saa er jeg ved at vaere uptodate. Ankom til Siegon i morges, checket ind paa et billigt hotel vaerelse lidt vaek fra gaden. Og saa eller sightseeing, var et smut i zoo og War Remnants Museum. Men jeg fik helt medlidenhed med de stakkels dyr, deres zoo standard vi ik som der hjemme. Og man kunne frit foder naeste alle dyr. Det var helt rart at komme vaek fra motorcyklerne, stoejen og alle de forbandet saelger. Heh jeg skulle ogsaa lige en tur paa markede, her blev der flaaet i en for at faa ens opmaerksomhed. Det var alt for meget af de gode, og jeg havde slet ikke lyst til at shoppe rundt. Saa jeg gik en tur til War Remnats Museum. Sikke engang progaganda, det kan godt vaere amerikanere har vaeret nogle slemme nogle under Vietnam krigen. Men hvert lille billede og tilhoerende tekst satte dem i endnu daarligere lys. Og det var ik for sarte sjaele...
Siegon er alt for meget storby til mig, jeg vil ud hvor der er faa mennesker og mindre stoej. Saa i morgen tager jeg her fra igen, tager en sejltur ind i Mekong Deltaen, og videre op ad Mekong floden til Phno Penh i Cambodia.

Min plan er at komme hurtigt gennem Cambodia, tage et fly fra Bangkok til Brunei. Hvor jeg vil tage en rask gaatur op paa toppen af Kota Kinabalu 4100 meter, samt tage et dykker certifikat.



Som sagt ik for sarte sjaele

1 comment:

Søren Grubb said...

Hey!

Fedest med en masse opdateringer! :) Det er et godt billede med dig og buschaufføren :D De er gale de vietnamesiske buschauffører ;) Glæder mig til suit! Hygge!