Wednesday, June 6, 2007

Ninh Binh

Af en eller anden mystisk aarsag, har jeg ikke kunne komme ind paa min blog foer nu. Sidste post var jeg i oppe i det hoejlandet i nord, men nu er jeg saa ankommet til Seigon.
Efter Sapa tog jeg til Ninh Binh, hvor jeg ville se en flydende landsby. Tror de har en anden definition af flydende, landsbyen var mere i vandkanten. Men det var super cool. Jeg moedte kun 3 andre turister, saa jeg fik en beton baad for mig selv. Saa blev jeg ellers sejlet rundt paa floderne med de flotte lime sten i baggrunden. Jeg havde lejet motorcykel taxi, han fik hvad der svaret til 15 kr for 4 timers arbejde. 1 time paa motorcykel og vente 3 timer ude i oedemarken, mens jeg var ude og sejle.
Jeg blev kun i Ninh Binh en dag.

Saa bliver broen aabnet for turisten Anders paa eventyr..


Der blev farmet aender i rismarkerne, og der sad nogle 24/7 og holdt oeje med dem. Maa vaere et paent sygt job...

Min egen lille beton baad, toer slet ikke gaette paa hvad den vejet.

Tid til at hoeste ris, og der er ikke noget bedre sted en vejen...

No comments: