Tuesday, June 19, 2007

Cambodia-Bangkok-Sabah Malaysia

Saa gik turen ellers ad jordveje til Thailand, det var noget af en forskel fra Cambodia til Thailand. Cambodia var store dele af deres infrastruktur jordveje, og naar solen havde bagt lidt paa dem bliv de stoevet som bare fanden. Lige som man krydser graensen er vejene super finde, og ingen dyr og vejkanten. Helt anden verden.
Jeg skulle moedtes men Soerens veninder i Bangkok, en thai som ofte havde bagbacker til at overnatte hos hende. Ret cool at toesse lidt rundt i byen med en som var lokalt kendt. Vi var bla. paa natmarkede.
Efter jeg at ha vaeret paa udkig i ca. 2 maaneder, fandt jeg endeligt et par loebe tights. Slut med roede inderloer, min dag var reddet.
Fra Bangkok hoppet jeg nok engang ombord paa et fly fra den store lufthavn imod Borneo til kota Kinabalu. Jeg blev meget positivt overresket, over dette sted. Her er alt ! Natur, flinke/meget imoedekommende folk, rent, ik meget stoej, gode dykke steder og sidst med ikke mindste billigt. Der er baade de dyre maerke forretninger ok kopi forretningerne. Oh ja, ik at glemme maden, nam nam... Jeg skulle strakts ud og havde noget mad efter jeg var ankommet. Her kom jeg hurtigt i snak med et par lokale, som oven i koebte betalte min mad. Nu er klokken ved at blive mange, jeg er lige kommet hjem fra biffen, hvor jeg saa De Fantastiske 4, pris 6 kr uden reklamer !

Saa kan der vist heller ik vaere flere..(Graensen Cambodia-Thailand)

No comments: