Wednesday, June 20, 2007

Sabah



Sabah alt for laekkert !

Det er rart at sove lidt paa hostels igen (hvor flere sover i samme rum), altid masser af backpacker at snakke med. Deres hostels her er ogsaa meget mere personlige end dem i New Zealand, langt mindre og meget hjemmelige, samt kun en 1/3 af prisen.
Igaar fik jeg planlagt min tur til Mount Kinabalu. Da det er main tourist spot, skal man booke en seng i et af de to hostels iforvejen, hvis man altsaa ik har kassen til at betale for et dyere sted. Jeg fik en plads til den 22. saa i morgen skal jeg altsaa ud og gaar mig en god tur. Ellers sejlet jeg med speedbaad ud og snoklet lidt paa en af de 4 strand oerne uden for Kota Kinabalu. Helt fantastisk. Jeg naaet tilbage til mit hostel i god tid saa jeg kunne naar, at faa et par km i benene eller 12 inden det blev moerkt. Jeg loeb langs vandet og 5 minutter inden jeg havde taenkt mig at loebe tilbage igen, raabte nogle lokale drenge om ikke jeg ville vaere med til at spille fodbold med dem. Helt sikkert sagde jeg, saa jeg spillet en times tid . Vi stoppet da det blev moerkt og jeg loeb tilbage igen. Saa var jeg ellers godt brugt. Saa resten af aftenen gik med endnu en tur i biffen, denne gang ocean 13 (fed film).
Temperaturen her er meget mere behalig, saa for engang skuld kan jeg sove laenge.

1 comment:

Søren Grubb said...

Kewl kewl kewl!!! Jeg er så mega misundelig!! :D ARHHHGGG!!! hehe Nyd det for helvede :D