Thursday, May 3, 2007

Vientiane



Saa sidder jeg jo her endnu en gang paa en computer cafe med air con og koeler lidt ned. Jeg ankom til Vientiane igaar kl 6:00 med min VIP bus. Fandme laekkert med en bus med benplads. Jeg har heldigvis faaet en ok doegnrytme, saa jeg falder i soevn omkring kl 2200 og staar op kl 600. Saa jeg sov hele vejen i bussen fra 20:00 til 6:00. Igaar var jeg paa templetur med min alt for lille cykel, og nu har jeg faaet nok at templer. Ik flere templer til mig.
Ellers fik jeg koebt mig en bog om Laos, og laest en masse om landet mens jeg spise god mad ved Mekong floden.
Idag har jeg vaeret ved buddah parken, ret fedt sted. Vaeret paa markede og smage en masse forskellige frugter. Saa nu en gang mad og lao massage ;)

fik checket ind paa et billigt guesthouse, lejet

No comments: