Sunday, April 8, 2007

Tilbage til Auckland

Saa er jeg efter et par lange dage i bus kommet til Auckland igen. Hvis jeg havde vaeret lidt smart og lavet bare lidt researchs hjemme fra, skulle jeg ha bestilt et fly fra Christchurch. Det havde sparet mig et par busdage. Men man bliver jo klogere.

Det er et lidt maerkelig fornemmelse at vaere tilbage her i Auckland, det var jo her min New Zealand tur begyndte, og som nu ogsaa slutter. Men jeg ser fremad, og ser virkelig frem til Thailand. Jeg har besluttet mig for den skal have GAS i thailand, og nej ikke som alle de hippi hoveder som bruger deres ferie paa at drikke sig fulde om aftnen og sove om dagen vaek. Nej jeg vil lavet mig et godt og langt workout, i en af de mange thaiboxing camps. Jeg bosaetter mig der og traener der, indtil mine arme er ved at falde af. Hvilken camp det bliver er dog ikke helt bestemt endnu, men jeg har et par stykker for oeje.

Jeg har vaeret utrolig glad for min backpackertur her i New Zealand. Det har vaeret over alt forventning. Inden jeg tog afsted, frygte jeg lidt, at jeg kom til at rende rundt helt alene. Men det skulle heldigvis vise sig det ikke blev tilfaeldet. Har modt saa mange fantastiske mennesker.
Og hvad naturen angaar tror jeg, at jeg er blevet lidt af en natur/outdoor freak. Der er kun faa ting bedre end trampe rundt vaek fra al civilisation.

Take care out there, next stop Thailand !

No comments: