Monday, April 16, 2007

Sidste dag i Bangkok


En typisk butik, og det mener jeg faktisk !


Ren guld !

Den mindre rige bydel, saa skal man ik klage over pladsmangel i sin 55 kvm lejlighed i dk. Ikke det fedeste sted at gaa ned, naar man var turist. De kiggede noget, saa jeg proevet af begraense min forbavselse de usle forhold.







Nu har jeg efterhaanden vaennet mig lidt til det hele, varmen, scams, lugten og larmen. Idag var jeg ude paa noget af en gaar tur, fra den gammle Bangkok bydel til Chinatown (Not a pretty sight) til den nye bydel. Gik ad de mindst mulige gader, og hold da helt fest folk lever som sild i en toenne. Jeg var et smut i Golden Mount temple, der var den stoerste klump guld jeg noglesiden har set. Shoppingtur i IT- , Fashion centre alt for uoverskueligt. En tur i et 84 etages hoejhus, samt en times thai massage for 25 kr. (Den lille thai kom paa arbejde)

No comments: