Friday, April 13, 2007

Thai Newyear !








Saa er der den landsdaekkende vandkamp begyndt. Da jeg bor paa gaden hvor det hele foregaar, var jeg tideligt med. fra kl 10:00. Alle er vildt glade og sproejter loes med vand. Det skulle vist betyde held og lykke i det nye aar. Da klokken blev omkring 14 syntes jeg, at jeg havde leget nok med vand, saa jeg proever at komme ud. Dette er bare totalt umuligt, da der er sygeligt mange mennesker overalt. Saa jeg leger lidt videre, og tager hen paa mit hotel, hvor jeg finder ud af jeg er blevet godt solbraendt. Faa mig noget mad og en lur paa mit hotel, og tager ned paa gaden igen kl 18:00 og nu er det helt umuligt at komme frem eller tilbage.

Ang. boygirls, jeg troet man skulle vaere heldig for at spotte en, med de er fandme over alt. og de er ikke bange for at foere sig frem. Saa jeg et par gange maatte skubbe dem vaek, men det er sku go griner.

Igaar aftes var jeg saa i byen, hvilket var noget af en opblevelse. Lad mig sige det saadan her, de gaar til den paa alle taenkelige maader. Men jeg var lidt paa vagt, gider sku ikke ende med boygirl, med det er et godt grin !
Kl 1:00 lukkede de normale diskoteker, og saa proevet de smaa thaier ellers at faa en til at hoppe ombord i deres lille knaldert tuktuk, hvor de ville koere en til ping pong show. De havde lidt svaert ved at forstaa et nej.

No comments: