Thursday, April 19, 2007

Thaiboxing i Legacy gym

Da jeg er saa langt ude paa landet, at stroemmen svigter om aftenen, kunne man heller ikke forvente at de har en computer cafe med en forbindelse hurtigere end 56 k modem med USB. Derfor ingen billeder af svedende Anders i fraekke thaishorts i denne omgang. Man ik huske om jeg skrev i min blog, eller om det var en mail, at jeg var ved at vaenne mig til varmen. Det er en fed loegn ! Her er saa fandens varmt. Naar det ikke er overskydet har temperaturen vaeret oppe paa 38 grader, ja det er paent varmt taenker du nok. Men saa forstil dig at du skal traene/loebe/slaa/sparke, med toptraenet thai folk, som goer dette 6 gange om ugen to gange hverdag.
Byen Ubon Ratchatani, er ikke andet end en landsby, og jeg bor mindst en times gaartur fra centrum. Heldigvis kan man leje disse fine knaldert/motorcykler til ingen penge. Men jeg har holdt mig i omraadet, da man mega let kan farevild.
Indtilvidere har jeg betalt for en uge, kost, logi og thai traening.

Dagen forloeber som foelgende:
6:30 morgen loeb 8 km, det er til at holde ud...
Thai traening til kl ca. 9:00 efter loebeturen.
Morgenmad 10:00, thaimad med ris, virkeligt nam nam
Traening igen fra kl 16:00 til 18:00, starter med en mindre loebetur. Og nu er det varmt !
Aftensmad 19:00 mer ris og kylling.
Traeningen er ganske god, men jeg er noget af en nybegynder i forhold til de gutter der er paa campen. En del af dem er pro kaemper (dvs de lever af at slaa paa folk)Men jeg har heldigvis ikke sparet med nogle endnu, har kun traenet teknik og plethansker. Jeg siger heldigvis fordi, jeg godt kunne taenke mig at alle dage. De gaar sgu til den.
Jeg drikker ca. 7 liter vand om dagen, bare for ik at dehydrere, men det er ik nok da mit pis er gult som ufortyndet fun. (appelsin altsaa).

Saa hvis du sidder der paa den anden siden af skaermen, med nogle kg ekstre paa maven, og har proevet Bogensepillen uden held. Saa kom og traen her. Jeg aeder, nej ik kun dyr aeder, jeg aeder ogsaa ! bare for at holde vaegen. Snakket med en gut han havde smidt 8 kg paa 3 uger.

Naar jeg ik traener, fiser jeg rundt scooter eller hva det nu er, (kan koere 120) eller dyrker air con i stor stil. Og det er bare om at holde doeren lukket, hvis man altsaa ik er til smaa oegler der loeber rundt paa vaeggene. De er alle vegne, man ganske harmloese.

1 comment:

Søren Grubb said...

HAHAHA! Lyder som om du får svedt en smule... hva.. Anders? :D

Giv den go gas og tænk på hvor nemt du får det når du kommer hjem til CSA og kan rive alle newbiesne rundt :D

Hyg dig med Ubon Ratachani.. har været der, meget lille by... rejste væk igen næste dag.