Thursday, April 12, 2007

Thailand Khosan road, Bangkok

Thailand Khosan Rd. Bangkok

This is bloody mental !
Jeg var daarligt nok kommet ud af flyvet, foer de foerste 10 taxa scammers proevet at flaa mig for mine baht. Jeg ankom kl ca. 24:00 til lufthavnen ingen ide om hvor jeg skulle sove eller noget. Men i lufthavnen modte jeg et svensk par, som kendte et godt hotel jeg tog en taxa sammen med dem. Vi ankom ret sent til vores hotel, og kunne kun faa et triple room. Saa vi fik et luksus room sammen. Det kostet det sammen som et hostel dorm room, men man faa man bare lidt mere for pengene her. Da vi gik i seng kl 1:00 svaret et til kl 6:00 i New Zealand, saa havde lidt jet lag. Men jeg staar paent tideligt op, til den vildeste morgen buffe, alt for fedt. Der var flere tjener end gaester. Super nice. Saa skulle jeg ellers ud og se mig omkring, og hold da fest der er gang i den her. Saa mange smaa madboder over alt, og folk der vil saelge dig alt muligt bras. Men det er super cool. Jeg brugte dagen paa bare at gaa rundt og spise alle mulige steder. Det koster jo intet, en gang nudler paa gaden koster 1,6 kr ! Det er Thailands nytaar, og det fejer de med en kaempe national vandkamp, saa gaderne er fulde af mennesker med vandpistoler ! Saa jeg er faktisk lige kommet tilbage paa mig hotel, for at laegge mine ting der ikke skal blive vaade.
Naar ja, lige en lille historie fra Auckland, jeg blev gode venner med mit hostels manager. Tror han var boesse, men han syntes han skulle betale alt, hvilket jeg ikke havde det mindste imod. Saa vi var ude og spise 6-7 gange paa casio, hvor han brugte 300 dollers paa spillemaskiner... flot !

Inden jeg skulle rejse fortalte jeg ham at jeg ville koebe en Ipod naar jeg kom til Thai land. Og fandme og han ikke gav mig en Ipod, totalt sweet 30 gb som kan vise film. Han havde vist penge nok.

Ps. Shit det er paent svaert at poste paa sin blog naar alt er paa thai !

Khaosan Rd. om aftenen
En glad turist, som skulle proeve sig med en thai frisoer i Auckland uden det bedste resultat. But who cares.

Her proever de at saelge folk parablyer til turister, og de gaar til den. Men jeg maette paent fortaelle at det altsaa ikke regnet (endnu).


Khaosan Rd. Man skulle tro det var Cola festival, men nej det er her der er vandkamp/fest om aftenen. Jeg bor paa denne gade.
Dette er toppen af mit hotel, her kan man faa massage, gaa til frisoeren, gaa paa nettet 24 hours day og sidst men ikke mindst spise billig thaimad.

No comments: