Wednesday, March 28, 2007

Kaikoura

Wee toppen.
Fint vejr paa toppen.

Min body og jeg. En lille engelsk gut, ham matte holde lidt pauser undervejs.


Fyffe Hut. Ret lille, men ganske hyggelig.


Jeg maa jo heller lave lidt updates, her er nemlig gratis net. Sweet ass, som man siger her.

Jeg gik en tur med Kiwi bussen ned til et sael spot, her var ok mange saeler. Men de lugtet af pis og lort, saa man gik ikke naermer end 10 meter !

Jeg havde koebt en overnatning i en hytte, men da en anden gut fra bussen havde taenk sig at lave det samme track uden overnatning, tog jeg bare med ham. Vejeret har heller ikke super paa dagen, dvs. det er overskyet under skyerne sjovt nok. Men der er altid godt vejr paa toppen. Det var et lidt kedeligt track, man man kunne kun se 15 meter frem i skyerne. Men paa toppen tog vi en lille lur paa jorden.

No comments: