Thursday, March 22, 2007

Mount Cook

Fin udsigt...


Udsigten fra mit hostel, rigtigt fint og rent hostel. YHA


Paa vej til Mueller hut. Man kan lige ane byen.



Udsigten fra Mueller hut. Var ogsaa heldig at se en stor lavine.



Mueller hut, ikke ligefrem en gaa tur paa asfalt...




Mueller hut, man kunne sove i den for 45$, men man kunne jo ogsaa bare gaa ned igen og sove i sin hostel seng for 26$..



Kung Fu fighting paa toppen af et peak ved Mueller hut. (Taget af min ven fra Israel)




Her troet man, at man havde set flot natur. For pokker der var smukt i Mount Cook omraadet. Jeg kan jo lade billederne tale for sig selv.


Jeg hoppet af Kiwi bussen og tog selv en bus til Mt. Cook, der var ogsaa en sod hollands pige som ogsaa hoppet af. (Hun var naesten lige saa hoj som mig !!). Vi tog et 2 timers track sammen foerste dag, men hun var ikke i super form. Saa anden tagen tog jeg en god og virkelig flot tur til Mueller hut. Det var en virkelig flot tur, vejret var ogsaa perfekt.


Paa toppe modte jeg en gut fra Israel, som ogsaa var frisk paa lidt tracking ved Lake Tekapo. Han havde egen bil saa vi splittet benzinen.

2 comments:

Søren Grubb said...

Hey Anders! Vild natur!
Du får da godt nok "trampet" lidt? :D
Det da sygt nok... giv den gas! Hvornår skal du videre til sydøstasien? :)

Kronholt said...

Hey Grubb ! Jeg tager videre den 11 april. Har lige haft nogle rigtige fede dage her i Christchurch, med masser af dejlige damer. Ja jeg faa trampet lidt, tager nok en tur mere inden jeg tager videre. Hyg dig