Tuesday, March 27, 2007

Christchurch

Det er god humor !
Laekker stand.

Lidt for farmand ! EN SPORVOGN


Heh en sej lille bil.

Se hva jeg kan. Var en tur i botanisk have med en farmer (Jacob) .

Min lille morgen loebetur, kl 7:30 have hele parken for mig selv.


Jeg havde 4 rigtige fede dage i Christchurch, fik moedt en masse flinke mennesker. Christchurch er kendt for byens mange parker, og jeg skal lige love for de var flotte. Saa jeg fik mig et par gode loebeture der. Der var en motionsbane, saa jeg fik ogsaa lavet et lille workout. Moedte nogle rigtige soede mennesker paa mig hostel, som jeg var lidt paa stranden med, og det blev ogsaa til et par byture, samt et par flasker roedvin i spaen. Boet paa et rigtigt hyggeligt hostel.

1 comment:

Søren Grubb said...

HAHAHAAA! Fuck hvor er den tegning sjov! Var færdig af grin da jeg så den her på arbejde :D

Nyd din sidste tid i NZ :)