Sunday, March 4, 2007

Bussen er brudt sammen...











Lige nu sidder jeg paa en McD, i en by ved syd kydsten paa syd oeen, da vores bus er brudt sammen. Vi ved ikke helt hva der er galt med bussen, men her er ret laerkket sted, saa det goer ikke mig noget at bliver her lidt. Internettet er vildt hurtigt saa jeg smider lige en masse billeder op. Jeg har vaeret ude og seje i Jet baad, den kunne sejle 100 km i timen paa 10 cm vand paent vildt.
Der er virkeligt smukt her paa syd oeen, det er en helt anden natur end paa nord oeen. Her er delfiner og andet godt. Men desvaerre flyver tiden afsted, kunne uden problemer bruge meget laengere tid her. Det er i hvert fald godt jeg ikke som mange andre har kortere tid her.
Billederne maa tale for sig selv, da jeg skal vaere ved bussen om 10 mins. Ha det fantastisk der hjemme.

1 comment:

Søren Grubb said...

Wow! Er det en Kiwi? :D De er sqda ret sjældne! Fedt at du også får set pingviner, jeg så kun en enkelt da jeg var der :)

Det er så vild natur! Nyd det! :)