Saturday, March 10, 2007

Wanaka

Min lille tramping tur.
Mit hotel, super niice

Udsigt fra mit rum.



Det er helt utroligt som naturen aendre sig paa ganske faa km. Fra at vaere tropisk klima i Frenz Josef, til bjerge med kun buske og ganske faa taer. Men her er langt mindre regn, masser af sol og ingen sandfluer.
I Wanaka blev jeg to dage, da jeg syntes det var en fin by. Der var landbrugsfestival, saa der var ret mange mennesker i forhold til normalt. Det betoed, alle hostels var overbookede, saa jeg kunne kun faa en overnatning paa mit hotel. Saa anden overnatning maatte jeg sover paa gulvet. Paa 2. dagen, ville jeg ud og gaa en god tur, saa jeg besluttet mig for at se om jeg kunne komme op paa toppen af et af de bjerge i baggrunden. Meeen det ser jo ganske let ud fra afstand, men naar man kommer hen til bjerget er det en anden snak. Men jeg gjore et godt forsoeg om kom maaske 1/5 op..

No comments: