Saturday, March 17, 2007

Rees Dart Track


Fantastisk !

Det hoejste punkt jeg var oppe paa. Det ser maaske ikke ud af meget, men der skulle sgu arbejdes for at komme der op.
Min body og jeg holder frokost pause, og der tygges igennem. Vi havde fundet et toert sted under en klippe, billede nedenfor er vores udsigt.. Smukt uden sammenligning.


Hold da fest en smuk tramping tur !

Jeg var totalt uforberedt paa der ville vaere saa meget sne, saa jeg havde hverken regnjakke eller noget med. Med vi var ret heldige med vejret, dog kunne det ikke undgaas at faa vaade foeder.
Jeg taenke ogsaa inden jeg tog afsted: Jeg maa ikke gaa ned paa mad og drikke. Saa jeg havde FYLDT min taske med foder, og jeg toer slet ikke gaette paa hvor tung den var. Saa anden dagen havde jeg smidt 5 kg paa vand og mad.

Jeg var taget afsted paa egen haand, men moedte en engleader (Daniel), som jeg fulgtes med de foerste paar dage. Han havde lavet en masse af den slags, saa han var min sporhund.

3 comments:

jskovj said...

Hej Anders!

Hold fast der er meget sne! Vi gik Rees-Dart Track den 21. marst 2005 og der var ingen sne overhovedet. Super fedt at kunne foelge med paa din rejse og se nogle af de samme billeder, som vi selv har i albumet. Forsat god tur.
KH Gitte og Jesper

Søren Grubb said...

Hvor er du vild Anders :D

Kronholt said...

Heh Tak tak Grubb ! haaber det gaar godt i Dk med dit projekt