Sunday, July 15, 2007

Thailand, Koh Phangan


Min bungalow udsigt.

Det var lige ved at gaa galt paa min motorcykel, men det er heller ik saa maerkeligt naar nogle af deres veje ser saadan her ud.


Nok en lang bus- sejle- taxi- motorcykeltur, saa efter 16 timers transport tid ankommer jeg til Koh Phangan. De foereste pa par dage boet jeg paa et stille resort, og brugte dagen paa at udforske oeen paa min motorcykel. Den og jeg kom paa noget af en proevelse, for der var nogle onde grus bakker. Saa i foerste gear kunne den lige netop faa mine 95 kg op ad bakken. Ja jeg har sgu taget paa ! ca. 3 kg.
Efter at ha udforsket oeen besluttet jeg at bo det hvor der var mest gang i den. Jeg havde min lille bungalow 10 menter ned til vandet, paa den strand hvor der bliver afholdt fullmoon party. Strandene var rigtig flotte, men da jeg ik er den store strand freak, laa jeg heller i min haengekoeje og laese. Men der var sgu gang i den om aftenen, med masser af strandturister som ikke havde meget andet i hovedet end sol og sprut. Hvilket jeg fandt ret kedeligt, at jeg droppet at tage rundt til flere oeer. Da jeg var overbevist om det ville vaere det samme show.

Jeg laese at thaiboxing traeneren fra CSA (Flemming) var i Pattaya og traene, saa jeg besluttet at tage der til og bruge resten af min tid.

No comments: