Friday, July 20, 2007

Pattaya = mental

Nu har jeg vaeret her i Pattaya i godt og vel en uge. Som naevnt i min tidligere post, var tanken at traene thaiboxing her, og jeg skal da lige love for jeg har faaet lov til.
Jeg havde den fornoejelse af at have thaiboxeren Flemming fra CSA, til at vise mig rundt i byen. Aldrig har jeg opblevet noget lignende, det er ik andet end Go Go barer og aabne gade barer, hvor thai -piger, drenge samt ladyboys saelger senge ydelser til smaa penge. Naar ja og saa ellers det normale turist haloej, tailors, tatoos, internet cafer, spisesteder, massage osv. Der er mere gang i byen kl 2 om natten end kl 14 om dagen.
Og hvem er disse turister saa? tja fede europaere, Maend og kun maend. Og der er faktisk raft om dem, da det er low season. Naar man gaar rundt efter moerkets frembrud, bliver der hele tiden raabe efter en. You sexy man, og saa goer de ellers tegn til man skal komme hen til deres bar. Hvis de da ikke hiver og flaa i en naar man kommer forbi. Men det er en griner.

Det er helt klart langt sjovere at traene thai her end i Ubon som var helt ude paa landet. Temperaturen er ogsaa til at holde ud, eller saa har jeg vaennet mig til det efter 4 maaneder i Asien. Jeg traener i et gym ved navn Sitphplek, der hvor Flemming ogsaa traener. Traeningen bliver kun til 1 gang om dagen, hvilket ogsaa er mere end nok kan jeg maerke paa kroppen.

Som sagt er der haard konkurrence om turisterne, dette betyder ogsaa at priserne er presset godt ned. Saa jeg har mig et billigt hotelvaerelse, men det bedste er maden ! Hotellet ved siden af mit har buffe morgen og aften, All you can eat, til hvad der svare til ca. 20 og 35 kr. Det er en 20 meter buffe med saa meget god mad, at jeg kun spiser 2 gange om dagen. Men saa spiser jeg ogsaa for en hel thaifamilie.
Det er helt sikker at jeg bliver her, endtil jeg skal hjem igen.

No comments: