Friday, July 6, 2007

Kuala Lumpur, dags dato 07/07/07

Jeg havde aftalt men Johnny, en gut jeg gik mount Kinabalu sammen med, at jeg kunne bo hos ham, hvis jeg kom til Kuala Lumpur. Han var englaender og fotograf samt arbejdet hjemme. Saa efter en mindre flyve-bus-taxitur ankommer jeg til Johnny lille resort. Blev lukket ind a security, som fulgte mig hele vejen til doeren. Han boet alt for laekkert, kaempe stor lejlighed. Saa jeg fik mit eget vaerelse samt badevaerelse, med TV, DVD og hele baladen.
Vi tog os en svoemmetur i poolen og koerte ind til byen og fik noget mad, hvor efter vi hentet hans kaerste. Og saa var der ellers doemt sightseeing.
Jeg havde slet ikke forestillet mig Kuala Lumpur var saa udviklet, det var ik andet end skyskrabere, kaempe indkoebts centre og saa var der rent og paent.
Havde et par fede dage hos Johnny, hvor vi fik spist en masse god mad, set en masse DVD, samt jeg ogsaa fik mulighed for at traene i deres motions centre.




Petronas Twin Towers, 452 meter

No comments: