Friday, February 16, 2007

St. Kilda Festival

Mit hostel var i St. Kilda, ude ved vandet i Melbourn. Her var jeg saa heldig at der var St. Kilda festival. Masser af flinke mennsker, gode koncerter. Med det vildeste var DMX Dirt ride, motorcross freestyle. De lavet de vildste hop paa nolge jord flyvehop. Mens jeg har vaeret i Melbourn har jeg vaeret ude og lobe hver morgen, det er bare alt for dejligt !




Dagen efter skulle jeg flyve til Auckland. Jeg ankom kl 21, gik en aften tur i nattelivet og daffet iseng. Naeste dag stod paa shopping. Desvaerre er priserne omkring det samme som der hjemme. Om aftenen modte jeg nogle andre dansker, som jeg tog i biffen med. De havde oplevet New Zealand ved at booke en plads paa nogle busser som kore hele New Zealand rundt, alt efter hvad man betaler. Saa man man bare hoppe paa og af hvornaar man vil. Saadan en billet kobte jeg dagen efter. Tog mig ogsaa en gratis bus tur rundt i Auckland, hvor jeg bla. lavet et bungy jump fra 40 meter, ret fed oplevelse !

Samme aftne var jeg i byen med nogle svenske toser, saa der var lidt tommermaend da jeg skulle op og afsted med bussen dagen efter. Vi korte ud til en strand, og ankom til vores hostel om aftenen hvor vores hostel mutter havde lavet foder ! Byen laa ost fra Auckland med den vildeste natur. Saa jeg beslutter mig for at blive der en dag efter, og tracke lidt rundt i naturen.

1 comment:

Søren Grubb said...

Hey Anders!
Det ser jo super fedt ud, og ser ud som at du nyder at rejse :D Fedt med bungy! det er jo sååå vildt :D Hvis du vil lave skydive så er Taupo vidst det billigste sted. Husk også at besøge Rotorua og bo på hostellet der hedder "Hot Rock". De har en opvarmet swimmingpool der er rigtig fed at drikke øl i om aftenen og en bar tilknyttet. Hyg dig rigtig meget, og god rejse!