Saturday, February 24, 2007

Rotorua

Der var en post som gik lidt i fisk da min internet tid udlob, derfor fik jeg aldrig fortalt hvorda jeg kommer rundt i NZ. Jeg har tilmeldt mig noget som hedder Kiwi Experience. Man betaler en rovfuld penge for en rute rundt paa NZ. Sa kore der ellers en bus ca. 6 gange om ugen fra by til by. De kore ud til diverse ting som de mener er vaerd at se. Det er meget socialt, men man kan hurtigt bruge en masse penge, da de kore ud til en masse aktiviteter.

Jeg har vaeret i Rotorua en del dage. Boet i et hostel med gang i den (ja Soren det med lava bar). Her har jeg tracket en del, kort MTB paa de vildeste tracks samt laest en masse.
Der lugtet mega meget af svolv, da der var gang i undergrunden. Saa jeg ogsaa faaet badet i varmekilder.


En geyser (stink bombe)




Lidt udsigt fra en lang gaa tur i Redwoods

Udsigt fra min hostel


Lake Rotorua

1 comment:

Søren Grubb said...

Hej Anders!

Fedt du boede på Lave bar... jeg tror næsten du har boet på det samme værelse som mig :D Jeg kan genkende udsigten :) Ja, Rotoroua stinker af æg, men det er sq også en oplevelse... på nogen måder :D Det lyder vildt fedt med dit mountain-biking og dine trekking ture! Super sejt. Jeg hygger mig med couchsurfers herhjemme og prøver på at klare bachelor, arbejde og lektier samtidig. Sneen er ved at smelte igen, men fik lige stået lidt på langrend da sneen var god :)Når du kommer til sydøen har jeg hørt at Abel Tasman skulle være fedt om sommeren, og så kan jeg anbefale en Ferg-burger og nattelivet i Queenstown (Q-town).