Thursday, February 8, 2007

Ankommet til Melbourn

Efter en lang og problemfri flyvetur, med stop i London og Hong Kong, er jeg nu ankommet til Melbourn. Jeg er aldrig blivet fodret saa meget som jeg blev i det fly, og fik snakket en masse med min side dame samt set en masse film. Jeg ankom til lufthavnen i Melbourn kl ca. 22:00 lokal tid, og saa var det eller bare om at finde mit hostel. Jeg fandt frem kl ca. halv et, og hvor var det dog fedt man kunne gaa rundt i korte bukser og t-shirt. Det er et totalt party omraade af byen jeg er kommet til, med masser af unge mennesker. Undervejs til mit hostel blev jeg da ogsaa lige stoppet af et par eller 3 af de lokale luder. Der var totalt gang i den helt store fest da jeg ankommer til mit hostel, og eftersom jeg havde sovet i flyet var jeg frisk som hvis det havde vaeret formiddag der hjemme. Saa jeg beslutter mig at drikke par oller og falder hurtigt i snak med en masse mennesker.
Jeg faar sovet 4 timer eller og staar tidligt op og gaar en lang tur langs stranden. Stranden er god Baywacth stil med masser af mennesker der er ude og lave motion om morgnen, der var saagar nogle som traenet med kettlebells ! Ellers har jeg fundet et sted hvor man kan traene Cracie Jiu Jitsu, som jeg har taenkt mig at checke ud.


1 comment:

Søren Grubb said...

Det ser sq nice ud Anders :) Herhjemme er det pisse koldt, men solen skinner. Giv den gas i Melbourne og vis de aussies hvordan man bruger nogle kettlebells ;)